Ανακοινώσεις

11η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού

 «11η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού - Ευρωπαϊκή Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού 2024»

Από το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού ορίστηκε η Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου 2024 ως η 11η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού, στο πλαίσιο εναρμόνισή της με την Ευρωπαϊκή Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού.

Σε όλη τη διάρκεια του σχολικού ωραρίου και  με κοινό σύνθημα: «Αθλούμαστε μαζί. Δίνουμε ποιότητα στη Ζωή» οι μαθητές και οι μαθήτριες όλων των τάξεων του 8ου Δημοτικού Σχολείου Παλαιού Φαλήρου, μέσα από ποικίλες δράσεις, είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τη σημασία και τα οφέλη του αθλητισμού στην καθημερινότητα και για την ανάγκη για συστηματική άσκηση.

Με την καθοδήγηση της καθηγήτριας Φυσικής Αγωγής του σχολείου μας κ. ΓκαλίναςΜπογοσλόβκαγια, παρουσία των εκπαιδευτικών του σχολείου, οι μαθητές/μαθήτριες όλων των τάξεων (εκ περιτροπής) συμμετείχανσε προγράμματα εκγύμνασης, ομαδικών και ατομικών αθλημάτων και παιχνιδιών στο προαύλιο του σχολείου.

Ο κ. Ηλίας Δημητρίου, δάσκαλος της Δ τάξης του σχολείου μας, όντας ο ίδιος αθλητής του ΤΖΟΥΝΤΟ και βαλκανιονίκης, προσφέρθηκε να παρουσιάσει στους μαθητές και στις μαθήτριες (όλων των τάξεων) το άθλημα αυτό και μέσα από αυτή την ενδιαφέρουσα  δράση να γίνουν αντιληπτές οι αξίες , οι αρχές και τα ολυμπιακά ιδεώδη ,μιας και το άθλημα αυτό είναι ολυμπιακό και έχει χαρίσει αρκετά μετάλλια  στην Ελλάδα. Με τη χρήση οπτικοακουστικών μέσων, οι μαθητές και οι μαθήτριες εντυπωσιάστηκαν από τις αθλητικές επιδόσεις και το μεγαλείο της ψυχής καταξιωμένωνΕλλήνων  αθλητών και αθλητριών του Τζούντο, όπως του Ηλία Ηλιάδη, του Θεόδωρου Τσελίδη, της Ελισάβετ Τελτσίδου,…

Η δράση αυτή πραγματοποιήθηκε στον Αίθουσα του Πολυχώρου του σχολείου μας.

Επιπλέον, πραγματοποιήθηκαν πολλές δράσεις εντός των σχολικών αιθουσών με τους μαθητές και τις μαθήτριες να αντιλαμβάνονται τα ευεργετήματα (σωματικά, ψυχικά , κοινωνικά) του αθλητισμού. Ενδεικτικά αναφέρονται δράσεις ,όπως :

  • Εικαστικά έργα( ατομικές και ομαδικές ζωγραφιές, κολάζ, αφίσες,…)
  • ανάγνωση κειμένων αθλητικού περιεχομένου(καλλιέργεια φιλαναγνωσίας),
  • προβολή ντοκιμαντέρ, ταινιών,…)
  • συζήτηση και καταγραφή σκέψεων/απόψεων
  • κουίζ, σταυρόλεξα, ακροστιχίδες με αθλητική θεματολογία

Τέλος, έγινε κατανοητό ότι ο αθλητισμός και η σωματική άσκηση  πρέπει να έχουν  θέση στη ζωή όλων και να αποτελούν κομμάτι της καθημερινότητάς μας.

Η ΣΤ ΤΑΞΗ«ΤΡΕΧΕΙ» ΜΕ ΣΥΝΤΡΟΦΙΑ ΤΟ « Σ Υ Ν »

Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Στ τάξης του σχολείου μας πήραν τη σκυτάλη της ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ και της ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ  και έδωσαν ένα ξεχωριστό «παρών» την Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου 2024.

Το πρώτο δίωρο της ημέρας έγιναν ΣΥΝΑΘΛΗΤΕΣ, υπό την καθοδήγηση της γυμνάστριας του σχολείου μας .

Τις επόμενες δύο ώρες τα δύο τμήματα της τάξης ΣΥΝΕΥΡΕΘΗΚΑΝ στην αίθουσα του τμήματος Στ1 και ΣΥΝΠΑΡΟΥΣΙΑΣΑΝ, με τη χρήση ψηφιακών μέσων (διαδραστικού πίνακα, προτζέκτορα ) ατομικές και ομαδικές εργασίες με θέμα  τον αθλητισμό. Κουίζ, ακροστιχίδες, παιχνίδια γνώσεων, παρουσιάσεις …όλα έργα των μαθητών και μαθητριών. Ενθουσιασμός, χαρά, ικανοποίηση είναι μερικά από τα ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ εκείνης της ημέρας. Οι δασκάλες των τμημάτων κ. Ματίνα Καμβύση και κ. Μαρία Μωραγιάννη ΣΥΝΕΧΑΡΗΚΑΝ τα παιδιά για την αξιόλογη προσπάθεια και έδωσαν ραντεβού για την επόμενη Παρασκευή, για να γίνουν κι άλλες παρουσιάσεις.

Την Πέμπτη ώρα ο δάσκαλος της Δ τάξης, κ. Ηλίας Δημητρίου, τους μίλησε για το άθλημα του Τζούντο και γενικά για τις αξίες και τα οφέλη του αθλητισμού.

Η Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου 2024 ήταν μια ξεχωριστή ημέρα για όλους μας!

 

20241021 165622

photo1

photo1 2

photo3

photo4

photo6

photo 5

Εθνική ετικέτα ποιότητας για το έργο “A tale of three countries”

Εθνική ετικέτα ποιότητας για το eTwinning έργο με τίτλο “A tale of three countries” 2023-24

Μια συνεργασία της Ελλάδας ,της Μαρτινίκας και της Σουηδίας που επιβραβεύτηκε για την ποιότητα της από τον εθνικό μας φορέα υποστήριξης έργων eTwinning.

tale

ΕΝΑΡΞΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

ΕΝΑΡΞΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΣΧΟΛΕΙΟΥ 2024-2025!

Καλή μας αρχή!


Αγαπητοί γονείς,


Με μεγάλη χαρά περιμένουμε να δούμε τα παιδιά μας και εσάς. Όλοι μαζί γονείς
και εκπαιδευτικοί καλούμαστε να εργαστούμε με αλληλοσεβασμό , εμπιστοσύνη και
προσωπική δέσμευση -με πράξεις και όχι λόγια για το καλό των παιδιών όλου του
Σχολείου.


Τετάρτη 11/09/2024:

 Προσέλευση μαθητών/μαθητριών: 8.30
 Αγιασμός: 9.00
 Αποχώρηση μαθητών: 10.30 Θα δοθούν βιβλία .

Πέμπτη 12/09 & Παρασκευή 13/09/2024:


Πρωινό πρόγραμμα: Προσέλευση: 8.00-8.15
αποχώρηση : 13.05 για την Α΄ τάξη & 13.15 για τις υπόλοιπες.


Η πλήρης λειτουργία του Ολοήμερου θα εξαρτηθεί από την εξέλιξη των
τοποθετήσεων εκπαιδευτικών.


Πέμπτη & Παρασκευή: Το ολοήμερο πρόγραμμα θα καλύψει παιδιά που οι
οικογένειες έχουν απόλυτη ανάγκη. (Παρακαλούμε για την κατανόηση και τη
βοήθειά σας) . Θα λειτουργήσουμε με δύο τμήματα και με ώρες αποχώρησης 15.00
& 16.00)

Σας ευχαριστούμε για την καλή σας συνεργασία.
Καλή και δημιουργική σχολική χρονιά.

Ο Διευθυντής του Σχολείου

07/09/2024

ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΜΠΟΤΣΗΣ ΠΕ. 70

Έργα eTwinning 2023-24

Πληροφορίες για τα έργα εδώ.

Η τεχνητή νοημοσύνη στη ζωή μας

Όλοι οι μαθητές της ΣΤ΄τάξης από το 8ο και το 13ο Δημοτικό σχολείο Παλαιού Φαλήρου συμμετείχαν στο πρόγραμμα «Η Τεχνητή νοημοσύνη στη ζωή μας». 

Το πρόγραμμα πραγματοποιήθηκε στο μάθημα της Πληροφορικής. Οι μαθητές ήρθαν σε επαφή με την έννοια της Τεχνητής Νοημοσύνης και τις εφαρμογές της σε διάφορους τομείς της ζωής. Έγραψαν διηγήματα και στη συνέχεια χρησιμοποίησαν τις εφαρμογές Chatgpt και stotycraft για να τα επεξεργαστούν και να τα βελτιώσουν. Επιπλέον , δημιούργησαν εικόνες για τα διηγήματα με τις εφαρμογές Ideogram, Stable diffusion και Bing.  

Με τα εργαλεία του ιστότοπου Μηχανικής μάθησης για παιδιά «https://machinelearningforkids.co.uk/» εκπαίδευσαν ένα μοντέλο ώστε να ξεχωρίζει τις εικόνες ψαριών από τις εικόνες πουλιών και δημιούργησαν μια  εφαρμογή που χρησιμοποιεί αυτό το μοντέλο τοποθετώντας τις εικόνες που δίνουμε σε δύο διαφορετικές στοίβες.

Τέλος, δημιούργησαν μια εφαρμογή μετάφρασης και διερμηνείας στην πλατφόρμα του MIT Media Lab «https://playground.raise.mit.edu/» κάνοντας χρήση των σχετικών επεκτάσεων στο περιβάλλον προγραμματισμού του Scratch.