ERASMUS KA101
Διάχυση και αποτελέσματα του σχεδίου Erasmus + ΚΑ101
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ERASMUS KA101
- Δημοσιεύτηκε στις Τρίτη, 21 Μαρτίου 2023 07:31
- Γράφτηκε από τον/την ΔΩΡΑ ΘΕΟΔΩΡΙΔΟΥ
“Καινοτόμες διδακτικές εμπειρίες με ευρωπαϊκή διάσταση”
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Erasmus+ Βασική Δράση 1 (ΚΑ101)
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ERASMUS KA101
- Δημοσιεύτηκε στις Πέμπτη, 02 Μαρτίου 2023 11:35
- Γράφτηκε από τον/την ΔΩΡΑ ΘΕΟΔΩΡΙΔΟΥ
Επιμόρφωση εκπαιδευτικών του 8ου Δημοτικού Σχολείου Π. Φαλήρου
Erasmus ταξίδι στη Φιλανδία
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ERASMUS KA101
- Δημοσιεύτηκε στις Τρίτη, 25 Οκτωβρίου 2022 07:48
- Γράφτηκε από τον/την ΔΩΡΑ ΘΕΟΔΩΡΙΔΟΥ
Erasmus ταξίδι στην Πράγα
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ERASMUS KA101
- Δημοσιεύτηκε στις Τετάρτη, 18 Μαΐου 2022 06:18
- Γράφτηκε από τον/την ΔΩΡΑ ΘΕΟΔΩΡΙΔΟΥ
Καινοτόμες προσεγγίσεις στην διδασκαλία» (Innovative approaches to teaching)
Erasmus ταξίδι στη Φλωρεντία
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ERASMUS KA101
- Δημοσιεύτηκε στις Κυριακή, 10 Απριλίου 2022 12:42
- Γράφτηκε από τον/την ΔΩΡΑ ΘΕΟΔΩΡΙΔΟΥ
Στα πλαίσια του προγράμματος ERASMUS KA1 και του σχεδίου κινητικότητας «Καινοτόμες διδακτικές εμπειρίες με Ευρωπαϊκή διάσταση» πραγματοποιήθηκε η 1η κινητικότητα στην Ιταλία. Η εκπαιδευτικός Πληροφορικής Δώρα Θεοδωρίδου επισκέφτηκε τη Φλωρεντία για να παρακολουθήσει το σεμινάριο «Introduction to Coding and Robotics with Arduino».
Στο σεμινάριο, διάρκειας έξι ημερών, συμμετείχαν 9 εκπαιδευτικοί από τις χώρες: Ελλάδα, Ιταλία, Ισπανία, Πολωνία, Τσεχία, Γερμανία. Αντικείμενο του σεμιναρίου ήταν η τεχνολογία ρομποτικής Arduino και η γλώσσα προγραμματισμού C++. Στα μαθήματα, θεωρητικά και πρακτικά, δόθηκαν set Arduino και μελετήθηκαν (συνοπτικά):
- Απλά κυκλώματα με Leds και buttons, Function millis(), serial monitor
- Potentiometer και function map(), Piezo και function tone()
- Servo motor, έλεγχος της γωνίας κίνησης του servo με το ποτενσιόμετρο
- Έλεγχος της έντασης ήχου του piezo με το ποτενσιόμετρο
- Μέτρηση απόστασης με ultrasonic sensor και έλεγχος led
Την τελευταία μέρα μαθημάτων εκπονήθηκαν ομαδικές εργασίες με χρήση των παραπάνω συσκευών.
Οι εκπαιδευτικοί είχαν την ευκαιρία να συνεργαστούν, να συζητήσουν για τη διδακτική τους εμπειρία και να ανταλλάξουν απόψεις για μεθόδους και πρακτικές σχετικά με τα μαθήματα πληροφορικής.