Αίτηση για το ολοήμερο πρόγραμμα 2024-25
Η αίτηση για το ολοήμερο πρόγραμμα 2024-25 είναι εδώ.
ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΗΣ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΣΤΟ 8 ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΛΑΙΟΥ ΦΑΛΗΡΟΥ
Την Πέμπτη 18 Απριλίου 2024 πραγματοποιήθηκε επίσκεψη κλιμακίου της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας στο σχολείο μας, σε συνεργασία με την Πολιτική Προστασία του Δήμου Παλαιού Φαλήρου. Προκειμένου να ενημερωθούν και να ευαισθητοποιηθούν οι μαθητές και οι μαθήτριες σε θέματα αντιμετώπισης έκτακτων αναγκών, τρεις πυροσβέστες με υπηρεσιακό όχημα και ειδικό εξοπλισμό παρουσίασαν τα προληπτικά μέτρα για την αποφυγή πυρκαγιών (στο σπίτι και στο δάσος) και τους τρόπους αντιμετώπισής τους. Μεταξύ άλλων τονίστηκε η σημασία της έγκαιρης σήμανσης συναγερμού και της εκκένωσης των χώρων σε περίπτωση πυρκαγιάς.
Μαθητές και εκπαιδευτικοί παρακολούθησαν με προσοχή τις οδηγίες των ειδικών και συμμετείχαν με έντονο ενδιαφέρον στον διάλογο που ακολούθησε με ερωτήματα, απορίες και διευκρινίσεις. Πριν την ολοκλήρωση της δράσης έγινε επίδειξη της στολής των πυροσβεστών και του πυροσβεστικού οχήματος, καθώς και της λειτουργίας της πυροσβεστικής αντλίας.
Ο Διευθυντής, οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές/μαθήτριες του 8ου Δημοτικού Σχολείου Παλαιού Φαλήρου θα ήθελαν να ευχαριστήσουν δημόσια την Πυροσβεστική Υπηρεσία για την ενημέρωση και να ευχηθούν καλή δύναμη στο σημαντικό της έργο.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΩΝ ΤΑΞΕΩΝ Ε’ ΚΑΙ ΣΤ’ ΣΤΟ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟ ΣΤΑΔΙΟ(ΚΑΛΛΙΜΑΡΜΑΡΟ)
Την Τρίτη 16-4-2024 οι μαθητές και οι μαθήτριες των τάξεων Ε’ και Στ΄ του 8ου Δημοτικού Σχολείο Παλαιού Φαλήρου επισκέφτηκαν το Παναθηναϊκό Στάδιο της Αθήνας, γνωστό και ως Καλλιμάρμαρο. Πρόκειται για ένα Στάδιο μεγάλης ιστορικής και πολιτιστικής αξίας, όπου φιλοξενήθηκαν οι πρώτοι σύγχρονοι Ολυμπιακοί Αγώνες το 1896 και αθλητικά και πολιτιστικά γεγονότα στην αρχαιότητα.
Κατά τη διάρκεια της εκπαιδευτικής επίσκεψης οι εκπαιδευτικοί, οι μαθητές και οι μαθήτριες αρχικά ξεναγήθηκαν στον αγωνιστικό χώρο του Σταδίου, όπου είδαν τις μαρμάρινες κερκίδες και τα καθίσματα των επισήμων και στο Μουσείο με τις Αφίσες και τις Δάδες των Ολυμπιακών Αγώνων . Στη συνέχεια με την καθοδήγηση αθλητών και γυμναστών οι μαθητές και οι μαθήτριες πήραν μέρος με μεγάλη επιτυχία σε αθλητικές δράσεις εντός του Σταδίου. Στο τέλος του προγράμματος στους μικρούς αθλητές απονεμήθηκαν μετάλλια και δόθηκαν διπλώματα συμμετοχής. Ήταν μια μοναδική εμπειρία για όλους.
Η επίσκεψη στο Καλλιμάρμαρο αποτελεί μία δραστηριότητα, που εντάσσεται στο πλαίσιο της 4ης Ολυμπιακής Εβδομάδας στα Σχολεία με θέμα : « Η Ολυμπιακή Εβδομάδα στο δρόμο για το Παρίσι 2024».
Πιλοτικό πρόγραμμα Εκπαιδευτικής Ρομποτικής της περιφέρειας Αττικής
Το σχολείο μας συμμετέχει σε ένα πιλοτικό πρόγραμμα εκπαιδευτικής ρομποτικής της Περιφέρειας Αττικής μέσω του οποίου έχει παραλάβει οκτώ σετ ρομποτικής (microbit και nezha).
Με την καθοδήγηση της εκπαιδευτικού Πληροφορικής κ. Θεοδωρίδου Δώρας πραγματοποιήθηκαν τα πρώτα τέσσερα μαθήματα ρομποτικής σε τμήματα της Πέμπτης και Έκτης τάξης. Οι μαθητές δημιούργησαν μια έξυπνη λάμπα που ανάβει στο σκοτάδι και κλείνει όταν υπάρχει φως. Επίσης, ένα έργο προτροπής ποτίσματος που ανιχνεύει την υγρασία του εδάφους και εμφανίζει την τιμή της.
Δράση για την Παγκόσμια Ημέρα Αυτισμού και την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου (2 Απριλίου)
Την ημέρα αυτή συγκεντρώθηκαν οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης διάβασαν στον πολυχώρο του σχολείου μας στα πρωτάκια μας (Α΄ τάξη) το βιβλίο: «Τι έχει ο Γιάννης;». Είναι ένα βιβλίο που μιλάει για τον αυτισμό και την καλλιέργεια ενσυναίσθησης. Το ζητούμενο είναι να μάθουμε να ζούμε αρμονικά σε έναν κόσμο αγάπης και αποδοχής . Τα πρωτάκια απόλαυσαν την ανάγνωση του βιβλίου. Στη συνέχεια έκαναν ερωτήσεις και εξέφρασαν απορίες σχετικά με τη συμπεριφορά του ήρωα του βιβλίου. Ήταν μια ενδιαφέρουσα διαδραστική συνάντηση των μαθητών /τριών Α΄& Στ΄ταξεων.
Άσκηση σεισμού
Την Πέμπτη 4 Απριλίου 2024 πραγματοποιήθηκε στο 8 ο Δημοτικό Σχολείο Παλαιού Φαλήρου άσκηση ετοιμότητας με στόχο την προετοιμασία της σχολικής μονάδας σε περίπτωση εκδήλωσης σεισμού. Οι μαθητές και οι μαθήτριες ενημερώθηκαν από το Διευθυντή και τους εκπαιδευτικούς του σχολείου τόσο για το τι πρέπει να κάνουν κατά τη διάρκεια του σεισμού όσο και για το σχέδιο εκκένωσης του σχολείου με ασφαλή τρόπο.
Οι μαθητές και οι μαθήτριες ανταποκρίθηκαν με συνέπεια στις οδηγίες και με την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών η άσκηση ολοκληρώθηκε με απόλυτη επιτυχία.